Pelawat

Wednesday 16 November 2016

Kenangan Anak Perantau

Bismillah..
.
.
Ya Allah sebak aku malam ni..xtau la.#waaaaaaaa
Rindu aku kawan-kawan Sabah.Rindu aku kenangan2 6 tahun di sana.
Macam2 dugaan halangan aku tempuh.Benda tu la yang buat aku makin kuat sampai ke hari ni.
.
.
Untuk kawan-kawan, pertemuan dan perpisahan adalah lumrah kehidupan..Tp aku percaya 'ukhuwah fillah' tidak akan luntur tetap terjalin.Jauh hanya jarak yang memisahkan kita,tp ukhuwah kita tetap terjalin.
.
.
Mungkin ni post terakhirku untuk 'HIDUP KU D PERANTAUAN'.Dah tamat perjalanan hidupku di negeri orang.Akan kugenggam erat2 kenangan ni buat tatapan aku di hari mendatang.
.
.
Insya ALLAH semoga BLOG ini dapat memberi manfaat kepada orang di luar sana.
Al-Fatihah untuk ayahku yang dah lama meninggalkan kami sekeluarga:-(




1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete