Pelawat

Monday 9 November 2015

PERKHEMAHAN UB 2015

Assalamualaikum W.B.T

Bersua lagi kita d alam maya ni yang mana sedikit sebanyak dapat aku catatkan dalam kehidupan aku d pedalaman bumi Borneo nie.Setiap yang berlaku pasti ada hikmah d sebaliknya.

"Allah tidak membebani seseorang melainkan sesuai dengan kesanggupannya"

Aku percaya apa yang aku hadapi sekarang pasti ada yang lebih baik menanti aku d hadapan. Yang penting aku perlu kuatkan semangat dan teruskan beristiqamah untuk hadapi hari-hari akan datang.
INSYAALLAH..*adoi emosi la plak..hihi

Baru-baru ni SKPB telah mengadakan perkhemahan Unit Beruniform(UB).Persediaan agak sederhana tp perjalanan perkhemahan sangat menarik.Terima kasih kawan-kawan semua yang telah bertungkus-lumus untuk menjayakan perkhemahan kita pada tahun nie.hehe.Kita dah buktikan perkhemahan UB sek pedalaman bole setanding dengan sek d luar biarpun kita serba kekurangan..hehe..U ALL THE BEST:)
Semangat kerjasama ini kita akan kekalkan sampai bila-bila:-)Aamin.....

Jom layan aksi-aksi sepanjang perkhemahan..hehehe





















Tahniah anak-anak murid anda berjaya sahut cabaran guru-guru.
Semoga kamu berjaya d dunia dan akhirat......

No comments:

Post a Comment