Pelawat

Wednesday 26 August 2015

SELAMAT TINGGAL TERUSAN SUGUT !!

Assalamualaikum W.B.T

Pertama dan selamanya aku bersyukur kehadrat Allah kerana dengan nikmat dan kehendaknya aku masih diberi kekuatan untuk menghadapi dugaan dan cabaran sebagai anak perantauan demi menyebarkan ilmu d Bumi Borneo.

Aku d kejutkan dengan surat pertukaran pengubahsuaian sekolah..wawawa.Perkara yang aku tak jangka akan jadi kat aku.Tak kisah kalau d pindah ke negeri asal,akan tetapi aku d pindahkan ke kawasan lebih dalam.(Allah saja yang tau masa tu).Apa yang aku fikir time tu,janji Allah itu pasti. Allah xakan duga hambanya tanpa ada sebab.

"SETIAP KESUSAHAN PASTI ADA GANJARAN"

Disini aku kongsikan keadaan sekolah baru aku.
SK.Pantai Boring Beluran Sabah.









Inilah sekolah baruku.Jauh d mata dekat d hati.
Harapan aku tahun ni la last.Moga impian untuk berpindah tercapai.
Aamiiiiiin.....

No comments:

Post a Comment