Pelawat

Friday 17 May 2013

Sambutan Hari Guru 2013

Assalamaualaikum W.B.T

Pertama sekali aku nak ucapkan Selamat Hari Guru kepada semua bekas-bekas guruku dari sekolah rendah, menengah, universiti, maktab serta rakan-rakan guru seluruh Malaysia. Tanpa kalian semua aku tidak akan jadi mcm aku sekarang..Semoga Allah membalas jasa kalian semua yang mana aku xakan dapat balas sampai bila2..

                                                 ~TERIMA KASIH CIKGU~

تبارك الله فيك
Tanggal 16 MEI setiap tahun adalah tarikh keramat la lebih kurang bagi cikgu-cikgu kerana "Hari Guru" yang disambut seluruh Malaysia.Walaupun aku baru 3 tahun dalam bidang pendidikan ini, aku bersyukur dengan tunjuk ajar serta semangat dari kawan2 aku dapat teruskan perjuangan di pedalaman bumi Sabah ni. Aku percaya Allah lebih mengetahui apa yang hambaNYA tidak mengetahui..

Inilah sambutan kami guru pedalaman.Walaupun serba kekurangan dan xsama mcm sekolah d bandar, aku tetap bersyukur dan diharap ukhuwah antara kita semua terus berkekalan selama2nya..amiiiN:-).Semoga kita semua terus berbakti mendidik anak bangsa agar berjaya d dunia dan akhirat..


Mendengar amanat dari pk 1 Cikgu Adam..hehehe

Hidangan yang tersedia

time ni paling siuk nak makan..huhu..enjoy.

No comments:

Post a Comment